بعد تراجعها: شيرين عبد الوهاب تعتذر و تعترف بأول بيان رسمي لها بعد حادثة الاعتزال

بعد تراجعها: شيرين عبد الوهاب تعتذر و تعترف بأول بيان رسمي لها بعد حادثة الاعتزال

مجلة شباب 20

أصدرت الصفحة الرسمية لإذاعة “نجوم إف إم” على صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” بياناً للفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب اعتذرت فيه لجمهورها.

“شيرين” قالت في البيان: “أحياناً بنتعرض لضغوط أكبر من طاقتنا، الفترة اللي فاتت كانت صعبة عليا جداً لظروف شخصية و ضغط شغل لفترة طويلة و هجوم إعلامي غير مبرر و إحساسي بانشغالي فى العمل و تأثيره على بناتي و أسرتي.. عارفة أن الخبر كان صادم للكاره و المحب ليا، بس أنا كنت حاسة أنه الابتعاد هو الحل في اللحظة دي، لحظة حسيت فيها بتعب حد من عيلتي، و حسيت أن الدنيا مش مستاهلة و إن كل لحظة بعيدة عن اللي بحبهم هي لحظة ضايعة من عمري”.

و أضافت “شيرين” فى البيان:”آسفة على القلق اللي سببتهولكم، بس صدقوني، مشاعركم هي اللي خلتني أراجع نفسي و حبكم هو إللي حسسني أن صوتي مش ملكي و إن الفن مالوش علاقة بضغوطات عليا، أما عن رجوعي، فأنا برتب بس بعض الحاجات و بعمل ترتيبات، أحب أشكر كل من ساعدني إني أتخطي محنتي من جمهوري و فنانين و إعلام مصري و عربي نزيه، لا يفبرك و لا يشمت و لا يشخصن الأمور أو يستنتج سيناريوهات، هابعد لفترة إجازة مع عيلتي و بعدها إن شاء الله أعود تاني للعمل مرة أخرى، شكراً لمن ساندني، و سامحت من ضايقني”.

مقالات ذات صله